Dawkowanie kreatyny oraz jak długo można ją stosować

Z pewnością znaczna część osób, która dopiero zaczyna bądź pierwszy raz ma styczność z kreatyną zastanawia się ile gram kreatyny można przyjąć w ciągu dnia. Otóż mężczyzna, który intensywnie ćwiczy powinien zażywać około 5 g kreatyny dziennie. Jednakże nie ma jednoznacznych badań, które mówiłyby, że dawka ta jest najwłaściwsza. Miejmy na uwadze, iż kreatyna najlepiej przyswaja się, gdy zażywamy ją z węglowodanami, a także białkiem. Pamiętajmy również, że można przyjmować ten suplement o różnych porach dnia. Wiele osób zazwyczaj przyjmują ją rano lub wieczorem, a także przed i po treningu. Weźmy także pod uwagę, iż D. G Candow prowadził badania pod tym kątem i doszedł do wniosku, że jeśli chodzi o wzrost siły, to nie ma różnicy, kiedy kreatyna jest przyjmowana.

Jak długo można stosować kreatynę ?

Przyjmując ten specyfik nie zapominajmy o odpowiednim nawadnianiu organizmu, ponieważ kreatyna zatrzymuje wodę w organizmie, co pozwala zawodnikom osiągać świetne efekty w znacznie krótszym czasie. Specyfik ten ma także inne korzyści:

  • Spowoduje, że będziemy lepiej się wysypiać
  • Będziemy mieli również lepszy nastrój.

Korzystanie z kreatyny przy redukcji to naprawdę świetna sprawa. Stosując ją znacznie łatwiej uzyskamy wymarzoną sylwetkę,a nasze mięśnie będą lepiej widoczne. Nie zapominajmy też, że suplement ten jest w stu procentach bezpieczny i nie wywołuje żadnych skutków ubocznych. Zalecane jest, by kreatynę przyjmować w cyklu, który będzie trwał od miesiąca do dwóch miesięcy. Potem wypadałoby zrobić sobie 4 tygodnie przerwy.